Trip to Trondheim - Day seven (sunday)

24 oktober 2016 - Stord, Noorwegen

Vandaag een lekkere luier dag gehad!

We zijn vandaag rond 10.00 uur naar het zwembad in Trondheim vertrokken. Waar we ongeveer 40 minuten later aankwamen.

Hier bij het zwembad moet je je schoenen voor het kleedhok uittrekken en in de “schoennenkast” stoppen. We hebben ze maar gewoon mee naar binnen genomen en daar in ons kluisje gezet. Verder kennen ze ook het fenomeen kleedhokjes niet, dus één grote kleedruimte in met z’n alle.

Eerst snel even een duik in het diepere zwembad wat later erg koud bleek te zijn, waarna we snel naar een warmer bad gegaan zijn. Vanaf dat bad kun je het fjord door de ramen zien. En moesten we natuurlijk even het bubbelbad in!

Na de lunch zijn we van de drie glijbanen gegaan en zijn we verder eigenlijk in het “warme” bad en het bubbelbad blijven hangen.

Rond 3 uur zijn we ons gaan wassen en onze kleding weer aan gaan trekken, waarna we nog even terug naar de Airbnb zijn gegaan.

IMG_6969Daar hebben we weer even allemaal wat anders aangetrokken, waarna we de bus namen naar de Tyholt tower.

Hier hebben we op 74 meter hoogte genoten van een heerlijk pizzabuffet. Het leuke aan de toren is dat je rondjes draait, waardoor je de hele stad kunt zien!

Na het eten zijn we met de bus weer terug gegaan en zijn we eigenlijk meteen in bed gaan liggen. Morgen een lange dag!