Kerst

26 december 2016 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Eerste kerstdag:

Gister heb ik eerst mijn oma opgehaald om bij ons kerst te komen vieren, waarna we gezellig met z’n alle hebben ontbeten. En aangezien we de dag ervoor naar Richard Groenendijk in het Oude Luxor theater waren hebben we daarna natuurlijk de All you need is love kerstspecial terug gekeken.

En toen was het tijd voor de vele cadeaus onder de boom. Ik heb eerst mijn ouders en oma een fotoboek gegeven van de tijd dat zij in Noorwegen waren, waarna mijn ouders, oma en broer eerst alle cadeautjes uit Noorwegen open hadden gemaakt. En gelukkig viel alles in de smaak.

Natuurlijk heb ik zelf ook ontzettend leuke dingen gekregen: Een mooie pandora armband met bedel, het boek Fantastic beasts and where to find them en een mooie nieuwe dopper. Super tof!

Daarna hebben we met z’n alle gekeken naar de show van Jochem Myjer, waarna het alweer tijd was om te eten. Dit jaar gezellig gourmetten. En een lekker toetje toe.

En nu hoor ik jullie vragen: En tweede kerstdag dan? Vandaag is het weer zover en ga ik voor het eerst weer terug naar mijn werk…