Mijn laatste volle dag in Noorwegen!

15 december 2016 - Stord, Noorwegen

IMG_7283Vanochtend heb ik eerst een heerlijk ontbijt genomen in het hotel, waarna ik nog even op mijn hotelkamer ben gebleven. Aangezien ik wel erg vroeg was.

Rond 09.00 uur ben ik de stad van Bergen in gegaan, waar ik nog wat gewinkeld heb :) (ja, mijn koffer is al 4 kilo te zwaar…). Daarna ben ik doorgelopen naar Bryggen, de gekleurde huisjes, om daar nog wat rond te lopen en te kijken.

IMG_7284Daarna ben ik terug gegaan naar het hotel om mijn spullen daar neer te leggen en even niks te doen, waarna ik nog wat door de stad heb gelopen.

Rond 4 uur ben ik nog één keer de fløibanen opgegaan om te kijken hoe de stad eruit ziet als het donker is. Bovenop de fløien staan nu ook 4 kaarsen om de weken tot kerst af te tellen, er stonden er nu 3 aan.

IMG_9450     IMG_9449     IMG_9447

Daarna terug naar beneden en nog even ergens avondeten halen, waarna ik terug naar het hotel ben gegaan. Tijdens het kijken van een film heb ik gegeten.

En nu? Nu is het zometeen tijd om voor de laatste keer mijn koffer dicht te doen en mijn rugzak in te pakken. Ik ben klaar voor Nederland! Dus tot morgenavond!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja Brink:
    15 december 2016
    Welterusten het laatste nachtje !. En een goede reis.
  2. Annemieke Koreman:
    Hallo Mandy,
    Bedankt voor de leuke stukjes, op deze manier kregen we een aardig inkijkje vanje avontuur in Noorwegen. Een hele goede terugreis en ik zie je snel weer bij turnen.
    Groetjes van Annemieke
  3. Anja Brink:
    Goede reis! Tot morgen xx
  4. Paul Brink:
    16 december 2016
    Goeie reis !!!
  5. Joke van den Brink:
    16 december 2016
    Vrijdagavond, 21.46. Mandy welkom thuis. Wat had je ook nu weer mooie foto's van je
    laatste dag in Noorwegen. Ik heb genoten van alle foto's en je verhalen.
    Ik wens jou hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2017. Veel succes met school.
    Lieve groet, Joke