De eerste dagen terug in Nederland

21 december 2016 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Zaterdag:

En toen begon het “normale” leven weer! Na een lekker ontbijt ben ik gezellig met mijn ouders naar de intratuin geweest, aangezien ik de kerst daar nog niet gezien had en we daar ieder jaar eigenlijk wel even naartoe gaan om te kijken.

Daar ook maar gelijk mijn eerste oliebol van het jaar op :). Waarna we door zijn gegaan naar de Ikea om nog wat spulletjes te kopen voor mijn kamer. Ja, ik was nog geen 24 uur thuis of had al het een en ander nodig!

Daarna gelijk naar huis om die spullen in mijn kamer te leggen en weer even verder gaan met het opruimen van mijn koffers. Waarna ik om 16.00 uur mijn oma even moest ophalen van een kerstfeest die ze had.

Daarna snel even onder de douche om daarna gezellig met mijn broer naar Fantastic beasts and where to find them in de bioscoop te gaan. Ook dat was weer erg gezellig en aangezien Feyenoord die dag ook moest spelen was het erg druk in Rotterdam.

Terug thuis waren de buren gezellig komen eten en zij wilden natuurlijk ook weten hoe ik het in Noorwegen gehad heb, dus heb ik ze het filmpje laten zien dat ik aan het eind gemaakt heb.

Zondag:

En toen ging ik alweer het land uit! Samen met mijn ouders en oma ben ik naar de kerstmarkt in Antwerpen geweest, waar we zo goed als de hele dag rondgelopen hebben. En dan moet je na een half jaar natuurlijk ook weer even genieten van een lekker zakje Vlaamse frieten :).

Maandag:

Eindelijk een dagje zonder verplichtingen, maar dat betekende ook verder met opruimen van mijn koffers. Wat duurt dat lang zeg! Eerst maar eens mijn kleding- en schoenenkast uitruimen, waarna ook mijn tv de deur uit ging. En er een ander voor in de plaats kwam.

En toen een berichtje van mijn broer. Ben je vandaag thuis? En of ik wat voor hem op kon halen. Ja, ook dat gaat weer beginnen :). Dus dat ook gelijk maar even gedaan.

Aan het eind van de avond was mijn kamer dan toch eindelijk opgeruimd (op de kerstcadeautjes na)!

Vind je het leuk om mijn filmpje te bekijken? Kijk dan bij video’s om het nieuwst filmpje te bekijken van mijn gehele verblijf in Noorwegen.