Trip to Trondheim - Day six (saturday)

23 oktober 2016 - Stord, Noorwegen

Vandaag zijn we allemaal om 08.30 uur opgestaan. Hebben we ontbeten, lunch klaargemaakt en onze wandelschoenen aangetrokken.

Met de bus zijn we eerst naar het centrum van Trondheim gereden, waar we op de tram zijn gestapt richting Lian. Hier moesten we nog een klein stukje lopen naar het natuurreservaat Bymarka. Hier zijn verschillende wandelroutes die je kunt volgen, maar je moet wel één bordje blijven volgen anders loop je rondjes werd ons verteld.

We begonnen aan een route van 5,5 kilometer. Waarbij wee eerst een tijdje een bosbrand hebben gevolgd. Waarna het bordje aangaf dat we linksaf moesten, terwijl er geen pad liep. Zo hebben we een heel stuk door de natuur gelopen, waarna we aan de andere kant uiteindelijk uitkwamen bij ons eindpunt.

Hier hebben we ervoor gekozen om nog een stukje verder te gaan lopen en een ander bordje te gaan volgen. Dit kwam uit bij een klein, maar gezellig, restaurantje in de middel of nowhere. Hier hebben we ons even opgewarmd waarna we zijn begonnen aan onze weg terug.

IMG_6956  SAM_2242  SAM_2256

Die verliep soepel, tot we een bordje tegen kwamen Lian 2,0 kilometer. Die hebben we gevolgd tot we een volgend bordje tegenkwamen Lian 1,8 kilometer. En dat terwijl we zeker meer dan 200 meter hadden gelopen...

Na een wandeling van 15 kilometer kwamen we dan toch eindelijk uit bij de tram die gelijk aan kwam rijden. Die hebben we gelijk genomen terug naar het centrum. Waarna we lopen terug zijn gegaan naar onze Airbnb.

Onderweg hebben we nog even gekeken hoe laat de bus gaat naar de Tyholt tower morgen, aangezien we daar morgenavond als afsluiting lekker gaan eten.

Terug bij de Airbnb hebben we allemaal weer even wat voor onszelf gedaan, aangezien we nogal versleten waren. En zijn daarna begonnen aan het avondeten.

Vandaag hebben we rijst met tiki massala gemaakt en hebben daarna weer even netjes alles afgewassen. Hup snel weer mijn boek erbij en een stuk lezen.

Daarna hebben we nog even met zijn vieren de film the best of me gekeken en zijn we naar bed gegaan.