Trip to Trondheim - Day five (friday)

22 oktober 2016 - Stord, Noorwegen

Vanochtend zijn we allemaal lekker lang blijven liggen. Waarna we met de bus naar een strand net buiten het centrum zijn gegaan.

Hier zijn we eerst even naar het water gelopen om foto's te maken en om even aan net water te voelen, wat erg koud was.

Daarna zijn we een pad gaan volgen dat een heuvel opleidde. Uiteindelijk liep het pad nog veel verder door, waardoor het een wandeling van 10 kilometer is geworden.

DSCN0587    DSCN0607    IMG_6950

Weer terug met de bus naar de Airbnb waar we allemaal even wat voor onszelf hebben gedaan. Waarna we richting de supermarkt zijn gelopen om boodschappen te halen voor vanavond en morgenavond.

Daarna hebben we aardappels met wortels en worstjes gegeten en hebben we nog snel even afgewassen.

Hierna hebben we allemaal weer heel even wat voor onszelf gedaan, waarna we de film what to expect when you're expecting gekeken.

Het was na de film nog best vroeg, maar we zijn lekker in bed gaan liggen.