To the gym

31 augustus 2016 - Stord, Noorwegen

Mijn schoolweek was gister weer begonnen (en is morgen weer voorbij). Dat betekende dus dat ik gister om 09.25 uur in de les moest zijn. We hebben toen een opdrachtenblad besproken, waarna we met de hele klas naar Frugård, in Leirvik zijn gegaan. Daar hebben we gezellig met bijna alle Engelsk studenten gegeten.

'S avonds wilden we een film kijken in de Grotto, maar de beamer deed het niet. Dus vandaag weer een kans.

Vandaag moesten we vroeger in de les zijn. Om 08.30 uur begonnen we (weer) met het nakijken van een opdrachtenblad, waarna we nog wat grammatica uitleg kregen. Hierna werden we opgedeeld in groepen om weer een shortstory te analyseren. Ik merk wel dat zodra de docent zegt dat de tijd om de Noorse studenten gelijk overgaan in het Noors.

Na school ben ik even een slaap gedommeld :). Waarna ik met een groepje om 17.00 uur naar de gym ging. Hier hebben we eerst zelf een uur in de sportschool gesport, waarna we een uurtje hebben meegedaan met fønk (een soort zumba). Volgens mij is morgen het plan om een uurtje mee te doen met aerobics.

Na het sporten even onder de douche geweest en snel wat avondeten gemaakt. Straks gaan we weer proberen om in de Grotto een film te kijken. Dus fingers crossed!