International dinner

30 november 2016 - Stord, Noorwegen

Vandaag waren we thuis uitgenodigd bij de coordinator van de internationale studenten en haar man voor een dinner.

Rond 17.55 uur hebben we dan ook de bus genomen naar Leirvik, waar we nog een paar minuten naar haar huis moesten lopen. Hier hebben we nog even op 3 andere studenten gewacht, waarna de vrouw heeft uitgelegd dat ze naast haar werk op school ook kooklessen geeft en dan helemaal into the rawfood is. Ze ging vandaag voor ons dus terplekke wat rawfood bereiden en af en toe moesten we haar hierbij helpen… ik had er best een hard hoofd in, maar je moet alles een keer geprobeert hebben :).

En eigenlijk viel het reuze mee! Niet dat ik alles lekker vond, maar sommige dingen zou ik best vaker willen eten. Ze had voor ons het volgende klaargemaakt: Chia porridge, a green smoothie bowl, chocolate mouse, squash spaghetti with avocado and basil sauce, hemp protein bars, christmas snacks en easy superfood chocolate.

Na alles geproeft te hebben zijn we met een lekker kopje thee op de bank gaan zitten en hebben we gezellig gekletst over van alles en nog wat! Waarna een aantal studenten richting de campus gingen om nog het één en ander in te pakken aangezien zij deze week richting huis gaan.

Samen met 3 andere studenten ben ik nog even gebleven en hebben we uiteindelijk rond 22.15 uur de laatste bus genomen naar de campus, waar ik nu heerlijk ga slapen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade