Christmas celebration at school

6 december 2016 - Stord, Noorwegen

Vandaag hadden we met de klas een kerstviering als afsluiting van dit semester. Het was dan ook de bedoeling dat iedereen iets te eten mee zou nemen en er was besloten dat dat vooral koekjes, cakes ed. zou worden.

Dus gisteravond na het avondeten heb ik samen met de Belgische studenten gezellig staan bakken. We hebben er expres voor gekozen om het onszelf niet te moeilijk te maken, aangezien we nu al een paar keer iets klaar hebben moeten maken voor verschillende gelegenheden. Dus zijn we voor de brownie en cupcakes gegaan. We hadden alleen geen vormpjes voor de cupcakes, dus hebben we er één grote cupcake van gemaakt :).

Vanochtend in de klas begonnen we nog met het bespreken van het laatste boek: A Christmas carol. Waarna we in twee groepen het verhaal geanalyseerd hebben en dat hebben we vervolgens weer klassikaal besproken.

Daarna hebben we een grote lange tafel gemaakt waarop al het eten neergezet kon worden. Het waren vooral koekjes ed. die gewoon in de winkel gekocht waren, maar wij als internationale studenten hadden natuurlijk weer wat zelf gemaakt…

We hebben met de klas een verfilming gekeken van A Christmas carol, waarna het rond 12.00 uur alweer was afgelopen.

Terug op de campus hadden we nog het een en ander over, dus dat hebben we in de keuken op tafel gezet, zodat iedereen daar wat van kan pakken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke van den Brink:
    8 december 2016
    Dit klinkt weer heel gezellig. Leuk. A Christmas carol, rond de kerstdagen mijn favoriet.
    Mandy, ik wens je nog een gezellige week. Groetjes xx